Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 29, 2011

Yang Terindah Hanyalah Sementara :(

N3 yg dh lama nak update tp malas sebenarnya,,memandangkn hari nie rasa rajin tu yg update blog..

18 October 2010,, yg terindah sgt mana xnya aku disahkan PREGNANT :) alhamdullilah hanya allah shj yg thu hati & perasaan aku & hubby time tu..

aku try check sndr guna UPT (urine pregnancy test) tp mcm xyakin kami pun pegi clinic untk mengesahkan dr doctor...

UPT yg mengesahkan aku PREGNANT :)

excited sgt mana xnya kn 1st pregnant kami berkahwin 12 june 2010.. mestilah happy bila thu nk dapat baby,,time tu kami still stay with mum & Mil..so kdg2 jerk mkn kat umah,,aku memang xpernah masaklah.. masa tu blom duduk rumah sndr,, so setiap hari kami b/fast, lunch, dinner kat kedai jaranglah makan kat umah..

1 ari tu aku nk mkn ns lemak belakang opiz aku,, ingt lgi time tu mkn ns.lemak + rendang daging.. esoknya aku nk mkn makanan yg sama gak rendang daging restoran yg sama gak,, ptg tu aku muntah2 pkkan mabuk tp naper mcm teruk sgt,, mlm mulalah aku cirit-birit,, dari hari khamis & sampailah jumaat,, jumaat ptg rasa mcm dh xblh nk bangun nk jln xlarat perut terasa tuhan jerk yg tahu betapa sakitnya ya allah...

ptg tu aku mintk hubby bawak g clinic,, doc nk check & tekan perut aku bgthu aku PREGNANT & doc mintak masukkn air dlm badan untuk selamatkn baby,, aku ikut jerklah..

seumor hidup aku nielah pertama kali tgn aku dicucuk nk masukkn air.. huh sakitnya :(

@ clinic Bio Sucinas Uda time nie ngah masukkan air 2 botol dlm badan,, lepas jerk aku masuk air rasa mcm sihat & ok xsakit apa2 pun...
sabtu ahd isnin aku cuti xkeje,, selasa pg aku masuk opiz rasa masa tu pingang & perut sakit teramat sgt yg xpernah aku alami,, sakit nk period senggugut pun xmcm tulah,, aku g toilet rasa nk buang air kecik,,

ya allah terkejutnya aku keluar darah,, xder lain yg aku pk hanyalah mesti MISSCARRIAGE huh rasa mengigil 1 badan,, call hubby bwk g clinic scan betul apa yg aku jangkakan..
allah lebih sygknnya,, mayb janin tu xsempurna lebaih baik allah tarik balik dr kandungan aku,, perasaan yg sedih sgt time u.. aku cuti berehat 1 minggu ari2 nanges xlalu mkn,, berat badan yg turun mendadak.. alhamdullilah aku xkene D&C coz dgn sndirinya dia keluar dr rahim aku..

atas apa yg berlaku menjadi pengajaran buat kami,, adakah aku PREGNANT balik setelah MISSCARRIAGE masa tu???
tunggu N3 selanjutnya..

setakat nie shj N3 aku kali nie,,, muaaaahhh syg u all :)

No comments: