Tuesday, May 30, 2017

Namaku tetap Dihatimu


Salam Indah 4Ramadhan 💜
Biarla Namaku tetap dihatimu dulu,kini dan selamanya
Aamin yra

Thursday, May 25, 2017

Hadiah Contest

Assalamualaikum 💜
Sambungan n3 semalam...
Rezki dari Allah,,
Ya Allah murah sgt Rezki diusia 30thn
🙊🙊🙊
Cerita smlm Mama 
menang Contest

After Lunch tgh santai2 la kononya
Tetiba Pintu opiz ditolak
terdgr Suara
Zila ada???
Pantas Mama jwb Ye saya 😉
cpt Mama bgn ke pintu,,

dihulur nya sejambak Bunga 
sambil cakap Tahniah
awak menang 
teka
Mee Goreng Basah kan
🙈 dgn Malu Mama jwb Iye,,
sy xsangka sgt Menang,,
memang Rezki sy sis


Jeng3x inila hadiahnya
Produk Kesihatan Sendayu tinggi 😘
lumayan kan kan kan....

 

tQ sis Hanieza Jb 😘

 

Alhamdullilah itula Namanya Rezki 💜








Wednesday, May 24, 2017

Mama Menang Contest

Assalamualaikum Geng Blog 😉
story Mama arinie....

Biasala Rutin tiap pagi bgn tdoo 
Mama on whtsapp,On Fb...
jenguk2 fb ade Contest,,


Wowwww Hadiah lumayan 💜
tapi......
jenuh Mama nk pk 😩
Menu masakan apakah itu??
Mama pon x amik kesahla,,

After Lunch,naik opiz 
Mama On fb ternampak lagii
contest nie,,
clue dibagi "Mee" 
dgn confident Mama jawab
"Mee Goreng Basah"
😛😛😛

Tetiba dpt Pm....


😱 hah??? 
Menang........
Yeayyy Itula Rezki dr Allah
yang tak dijangka 😘
Alhamdullilah...


Syukur Alhamdullilah...
tungguuuuu...next story yer
nti Mama update 
hadiah Contest yg Mama dapat..


Tuesday, May 23, 2017

17 Mei 2016

17 Mei 2016
throwBack Setahun berlalu
Birthday Mama thn lepas
Mama masih dlm Pantang 😭😭


Ulangtahun ke 29tahun
Mama masih dlm Pantang hari ke 23
Tiada suprise,,Mama Mintak En.suami 
kek pon dia xbagi
iyela dlm Pantang
tapi.......
Hadiah terIndah adalah
Harraz Nubhan 💜

Setahun Berlalu


23/5/2016 
Setahun Berlalu
Harraz Nubhan 28Hari

throwBack 


Kemanjaan Mama
Semoga Adek mebesar dgn Sihat 
dan menjd ank yg Soleh
Untk Ayah & Mama




Monday, May 22, 2017

Last Suprise

😛😛😛
17 Mei 2017 
Macam-macam kejutan Mama dapat,,
tak dijangka dan disangka sgt,,
Wahhh Di usia 30thn 
macam-macam Pulak ek...


Santi ptg di Opiz x hbs dgn gelak ketawa arinie ingatkan dh habisla Modd Suprise Birthday,,
tiba-tiba Mr.Nesan (Boss HBA)
Masuk opiz dtg Ke meja aku letak sekotak Kek..
😱😱 Wah..... Nesan untk I ke??
Terkejuttt sgt2,,
cepat-cepat la bukak n nyanyi potong

 

Yeayyy Happy nya xterkata happy sgt2 hari nie
tQ so much untk Suami tercinta,Abah Mak dgn Ucapan dan Doa,,untk yg suprise
kan Birthday Mama nie..
Alhamdullilah 30thn Ulangtahun yang penuh Makna..

Alhamdullilah...
Kini Tamat sudah cerita Suprise Untuk Mama 😘😘😘

💜u All....


3rd Surpse

Assalamualaikum Geng Blog Mama...

Mood suprise 17 Mei 2017 (Birthday Me)
Masih blom habis lagi tau 
kita sambung lagi..
Hahahaaaaaaa 😉

17 Mei 2017 7am Hp Mama bunyi,,
tertera Nama "Along" (Abg Mama)
Call ajak Sarapan sama2 
di Restoran Remaja
dlm 7:30am jugakla smpai Restoran,,
smpai-smpai Along tanya
"Kau xpakai Jam ke??
dgn nada sedey jawab,,
Jam ada tp xpakai xmuat ketat sikit 
Mana tak nya jam tu dah 8thn 
Masa bertunang dlu beli 😭


👆 jam Bonia ku yg berusia 8thn 
Hadiah dr Ex-tunang (kini menjd Suamiku)
disambungkan cerita,,
Along ckp bukak keta tu amik kotak tu,,
Wahhhh Supriseee 
Hadiah untk Ella ke??
cuba bukak tgk muat x kata Along
😍😍 


Yeayyyy 😘😘😘
tQ Along bagi Ella Hadiah,,
tak sangka pulak dpt Hadiah


Alhamdullilah murah rezki 
Birthday thn nie,,😛
Moga2 Jam nie dpt berbakti pd aku dgn lamanya...

tQ Along 😘




Luahan Cinta Hati



Sekali pun cinta telah ku uraikn dan ku jelaskn panjang lebar,,
namun juga cinta ku datangi aku jadi malu pada keterangan ku sendiri,,
Meski pun lidah ku tlh mampu menguraikan,
namun tanpa lidah cinta ternyata lebih terang,,
Sementara pena begitu tergesa-gesa menuliskn nya,,
kata-kata pecah berkeping-keping begitu sampai kepada cinta,,
dlm menguraikn cinta akal terbaring tak berdaya,,
bagaikn keldai terbaring dalam lumpur,,
Cinta sendirilh yg menerangkan cinta dan percintaan…..

Thursday, May 18, 2017

2nd Suprise

Sambungan Entry yg lepas....

Menjadi kebiasaan dr Sekola hinggala bila mana Mama dh bekerja,,
setiap 17 Mei date tu memang tarikh keramatan Mama akn cuti,xkirala sekola atau kerja,,

tapi xtahula 2017 ni dgn Baik nya Hati Mama,,Mama nak kerja mayb sbp pikir dh dpt suprise mlm tadi kotttt...
Hahahaaaaaaa

Ikot kan date 17 Mei 2017 Mama kne hadir ke skola Harith sambutan Hari Guru,,
tp Last minit cancel,,so Mama masuk opiz seperti biasa dgn keAyuan berbayu kurung,
ala2 cun sgtla kononya 🙈


di pendekkan cerita......
😛😛😛😛
perut Rasa Lapar tp mls nk lunch sbp xde geng makan,,
Relax jekla kat opiz,,
tup tup Jam 03:09pm
hp Mama berbunyi dia tanya 
Nie Norazela Suliman ke??
Mama jwb Iye,,,siapa Nie??
Opiz kat mana sy nak hantar bungkusan...
hah?? 😱 
bila pulak Mama beli barang,,
dia cakap nti smpai Akak call ya,,
dlm 10minit berlalu dia call bgthu trun doa d bwh,,
rasa cuak takutt gak,,tetiba dia dtg sambil nyanyi 
Happy Birthday To u.....
Happy Birthday To u...
Happy Birthday To u..............
Happy Birthday to Uuuuuuu.....
🙈 Ya Allah malunya Mama,,
xtahu nk ungkapkan dgn kata-kata macam mana perasaan masa tu sedih,suka,terharunyaaa...
Akakkkkkkk....
dari siapa nie???
dari siapa lagi,,Encik Abg syg la
😱 What???
Ya Allah.......


Abang..........
Awak suprise untk Mama lagi 😭😭😭
cpt2 Mama lari naik opiz,,
trus Text Jerit panggil
Abangggggggggggggg.....
dia hanya rply Wah sedap mkn coklat 😁


Memang x disangka,tak dijangka..
memang btl2 Supriseeeeeee
Tq Abang,
rasa time tu jugak nk pelok Cium 🙈
Haipp Biarla Dia Suamiku
hahahaaaaaa...
Ia Bagaikan Mimpi disiang Hari..
Wahh 17 Mei 2017 
diusia 30thn yang penuh dgn Supriseeeeee...
Abang....
I 💜 u 
Memang terharu sgt2...
Moga Hubungan Kita Kekal Hingga Ke Syurga
Tak xterluah Hati ini Cinta syg pd abg mcmana..


Mama agak Pelik mcmana smue nie blh berlaku,,
rupa-rupanya ada dalang disebalik kejadian..
Kak Rehan time kasih byk2 la kautim baik dgn Encikk Jkkkkkk (panggilan kak rehan) pada suami ku
Hahahaaaaaaa...


Abang.....
💜u So much 😘😘😘😘








1st Suprise


Tepat 12am 17/5/2017
Hp Mama bunyi msuk sms,,
"Selamat hari lahir mama....
semoga diberikan kesihatan yg baik dan dimurahkan rezeki keluarga kite...amin"

Aamin YRA From dari En.suami ku
Time kasih Abg 😘

Dgn gembira dan bahagianya Mama sambung tdOo semula 😛

Tup Tup Jeng jeng jeng
 Tetiba En.suami nyanyi
 Happy Birthday to u...... sambil bwk kek,,
Alahaiii terharunya sweet sgt mcm gula2 la awk nie 🙈 
malu Mama tau 😛
dgn muka br bgn tdoo,,dgn bj tdOo
alahaiii abg2,,,



malu ala2 gedikla Mama mlm tu,,Hahahaaa


Terima kasih abg xsangka sgt2 dapt Kek supriseeeee.... 


Abg Cer laaa senyum cket hihihiii
I 💜 u Hafirdaus Tukemin
Cinta Hati Mama,,dulu,kini selamanya hingga akhir hayat ku 😘




17Mei2017

Assalamualaikum Geng Blog Mama
Alhamdullilah syukur kehadrat ilahi,
 masih bernafas dimuka bumi Allah ini,,
17 Mei 1987 - 17 Mei 2017 = 30tahun sudah Mama bernafas menghirup udara dimuka bumi ini,,
tak tahu nk lafazkan kata
 syukur tu mcmana,,
bertambah 1 lg angka
 kini the Officially Mama 30tahun 😭
semakin tua diri Ini,,
dengan Harapan dan Doa seumor ini 
Mama dberikan kesihatan yang baik untk Mama membesarkan 
3Hero Cinta Hati Mama,,
semoga Mama dpt menjalankan segala tugas mama dgn Baik,, 
semoga Mama dberikan hidayah yg baik menuju kejalan yg benar,
sntiasa didlm lindungan Allah s.w.t,,
Semoga Kebahagiaan kegembiraan dan senyuman Mama 
pada 17 Mei 2017 
nie akan kekal hingga akhir hayat,,
 semoga hubungan rumahtangga Mama kekal hingga ke Syurga.. 
Aamin YRA Insyallah..
Ya Allah Makbulkan segala
 Doa dan Harapanku Ini...


Wajah di Usia 30tahun,,semakin tua Ella 😭

Wednesday, May 17, 2017

Tuesday, May 16, 2017

Selamat Hari Guru


16 Mei 2017

Selamat Hari Guru buat guru-guru semua
terima kasih untk Guru yang telah mengajar dan mendidik sy dari Tabika,sekola kebangsaan,sekolah Menegah,sekola Agama dan Juga guru di Cosmopoit..
Mintak dihalal segala Ilmu yang telah dicurahkan kepada Kami smue..
Jasamu sentiasa dkenang...

Selamat Hari Guru 😉

Monday, May 15, 2017

Harith & Harraz

tb : 15 Mei 2016
Setahun sudah berlalu,,disebalik gambar yg Mama upload harraz berusia 21hari
Harith Nurhan + Harraz Nubhan



Sunday, May 14, 2017

Kad dari Harith Nurhan

14 Mei 2017 Ahad
Disaat kepenatan Mama balik kerja,,tetiba harith dtg sambil hulur sekepking kad dan sambil cakap
"Selamat Hari Ibu Mama"
Alahaiii sweetnya anak Bujang Mama nie,,
rasa sedih dan terharu sgt-sgt terasa diri ini sgt dihargai walaupun hanya sekeping kad yg dtulis dan direka sendiri...
Terima Kasih ayit,,Mama sgt menghargainya,,
siapa lagi la nk ingat dan hargai kita kalau tidak Anak.
Alhamdullilah Mama dberikan anak yg sgt memahami hati dan perasaan disaat Mama sedang gembira dan sedih.
Begitu pantas Masa berlalu sekejap sgt anak Mama besar,,rasa masih belum hilang sakit disaat melahirkan mu..
6tahun dah anak Mama...
Mama sayanggg Harith Nurhan
semoga Ayit membesar dgn sht dan menjadi ank yg soleh..
Aamin Yra..
Terima Kasih Ayit 💜


Selamat Hari IBU

Tidak ada sutera yang begitu lembut seperti belaian seorang ibu,
Tidak ada tempat yang paling nyaman selain pangkuan seorang ibu,
Tidak ada bunga yang lebih cantik selain senyummu,
Tidak ada jalan yang begitu berbunga-bunga seperti yang dicetak dengan langkah kakimu.
Kau adalah alasan kenapa aku ada.
Keajaiban dalam hidup, adalah terlahir dari rahimmu.
Seorang wanita yang telah memberi kami cinta dan pengorbanan.

Selamat Hari Ibu MAK Hasanah Hamzah 💜
dikaula Ratu Hatiku Dunia akhirat 😘


Thursday, May 11, 2017

Terlupa Blogspot


1:19pm 11 Mei 2017 (Khamis)

Assalamualaikum,,
Ya Allah setelah sekian lama menyepi hampir 6thn bersawang tetiba kembali semula,, atas sebap lupa link blogspot,,itu pon sbp hubby send msge barula teringat akn blog yg sudah lama xpenah di updatee...
 
kini akan kembali bercelotah selepas nie,,,nantikan cerita dariku