Thursday, May 18, 2017

2nd Suprise

Sambungan Entry yg lepas....

Menjadi kebiasaan dr Sekola hinggala bila mana Mama dh bekerja,,
setiap 17 Mei date tu memang tarikh keramatan Mama akn cuti,xkirala sekola atau kerja,,

tapi xtahula 2017 ni dgn Baik nya Hati Mama,,Mama nak kerja mayb sbp pikir dh dpt suprise mlm tadi kotttt...
Hahahaaaaaaa

Ikot kan date 17 Mei 2017 Mama kne hadir ke skola Harith sambutan Hari Guru,,
tp Last minit cancel,,so Mama masuk opiz seperti biasa dgn keAyuan berbayu kurung,
ala2 cun sgtla kononya 🙈


di pendekkan cerita......
😛😛😛😛
perut Rasa Lapar tp mls nk lunch sbp xde geng makan,,
Relax jekla kat opiz,,
tup tup Jam 03:09pm
hp Mama berbunyi dia tanya 
Nie Norazela Suliman ke??
Mama jwb Iye,,,siapa Nie??
Opiz kat mana sy nak hantar bungkusan...
hah?? 😱 
bila pulak Mama beli barang,,
dia cakap nti smpai Akak call ya,,
dlm 10minit berlalu dia call bgthu trun doa d bwh,,
rasa cuak takutt gak,,tetiba dia dtg sambil nyanyi 
Happy Birthday To u.....
Happy Birthday To u...
Happy Birthday To u..............
Happy Birthday to Uuuuuuu.....
🙈 Ya Allah malunya Mama,,
xtahu nk ungkapkan dgn kata-kata macam mana perasaan masa tu sedih,suka,terharunyaaa...
Akakkkkkkk....
dari siapa nie???
dari siapa lagi,,Encik Abg syg la
😱 What???
Ya Allah.......


Abang..........
Awak suprise untk Mama lagi 😭😭😭
cpt2 Mama lari naik opiz,,
trus Text Jerit panggil
Abangggggggggggggg.....
dia hanya rply Wah sedap mkn coklat 😁


Memang x disangka,tak dijangka..
memang btl2 Supriseeeeeee
Tq Abang,
rasa time tu jugak nk pelok Cium 🙈
Haipp Biarla Dia Suamiku
hahahaaaaaa...
Ia Bagaikan Mimpi disiang Hari..
Wahh 17 Mei 2017 
diusia 30thn yang penuh dgn Supriseeeeee...
Abang....
I 💜 u 
Memang terharu sgt2...
Moga Hubungan Kita Kekal Hingga Ke Syurga
Tak xterluah Hati ini Cinta syg pd abg mcmana..


Mama agak Pelik mcmana smue nie blh berlaku,,
rupa-rupanya ada dalang disebalik kejadian..
Kak Rehan time kasih byk2 la kautim baik dgn Encikk Jkkkkkk (panggilan kak rehan) pada suami ku
Hahahaaaaaaa...


Abang.....
💜u So much 😘😘😘😘








No comments: