Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 13, 2009

hampir tiba...

wahhh tgk tajuk jerk tntu tertnya2 aper kn...sebenarnya hampir tiba dah bday gurlz hehehehe...
bestnya dah nk 17mei ahad nie genaplh umor aku 22thn..n ari ahad sama ngn ari sebenar aku di lahirkn pd thn 1987...

nielah gambar aku sewaktu di lahirkan pd 17 mei 1987 ahad..yang diberi nama norazela suliman ngn panggilan "ella" nama aku idea dr uncle aku iaitu amir zaiddin hamzah adk kepada bonda aku yang dahulunya terlalu rapat dengan aku...
Photo Albums at WiddlyTinks.com

comell x aku masa kecik...hehehheeee

Happy Birthday Myspace Comments
mcm2 azam aku untk bday kali nie yg pertama tntulah aku dah x sabar nk jd isteri kepada hafirdaus tukimen yang akn dtg i'allah..x sgka dlm usia muda aku akn berkahwin dah yg happy nya bday kali nie aku menjd tunangan org x sgka sgt2..
aper pun tu smue ketentuan maha esa..kita hanya merancang tuhan tntukn segalanya..

1 comment:

Hazlina Nomi said...

hepi besday!.
bile nak belanja akak makan kek..?
kek kawin pun ok..
hahahaaaa