Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 13, 2009

azhar & nurul haswanie...

wedding nie sebenarnya dah bpe bln yg lpas tp baru smlm aku dpt cd copy pic nie so xder aper nk update tu yg aku upload pic2 nie...
sajer nk share n bg kazen n aunty aku kat kedah tgk hehehheee
pelamin serba putih yg dihiasi dengan bunga putih+kuning...tp wedding nie theme oren so xder bunga oren tu yg ltk bunga kuning cunlh kan...


nie pic kedua ibu bapa & adk pengantin perempuan..

family pengantin lelaki...wahh serba oren...

nie pulak pic ratu cantik dari anak hj.hamzah...yang depan tu aunty aku dr kedah sape lg kalo bukan c.sal aku,yang belakang nya aunty aku dr kota c.endon,yang depan sebelah kanan of courselah bonda aku yang cun tu kan hehehehhehee jgn mare yer c.sal....dan yang terakhir aunty aku dr muar c.andak

penari yang dh memeriahkn mjlis...

penyampaian hamper untuk org kuat mjlis...(tukang masak)

penyanyi yang sporting sepanjang mjlis berlangsung..

No comments: