Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 3, 2009

* muar * umah c.andak....

saje jerk nk share pic mase on d way nk alik jb sempatlh singgah umah c.andak (adk mak aku) umhnya kt "muar"
tgk arr kat bwh nie pic aku n my hubby ngn budak2 nakal huh teruk kena buli ngn budak2 nie.. "baby,shiha,a'ah n chah"
eh cam kuranglh ank sdare aku nie saper ekh xder???
oooo hnsem boy xder "a'an"
nie pulak my hubby ngah tgk baby yg beria sgt nk dukung shiha n amik gmbar ngn shiha...
nsblh shiha tu ringan n comell hehehehe

baby tembam...
nie pic aku amik n thu x aku x bg dier pegang "kain bucuk" dier tu n kepandaian baby dier sorok kat blakang n dier tahan "kain bucuk" nya tu ngn pipi dier yg tembam tu...

pose maut n sexy dari a'ah hehheheee ngn my hubby aku ...

No comments: