Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 21, 2009

"chicken pox"

ermm xsgka pulak kn aku dapat relax kat umah lame tu 1 mggu..
tp bukan relax aper ekh aku relax sebab sakit...
huhuhuhhh x sgka pulaklh aku dah besar2 cam nie blh pulak aku kne "chicken pox" so aku pun g lh clinic n dapatlh m/c dr 18/08/2008 - 24/08/2009 (1 minggu)
mayb aku sakit nie berjangkit dr ank sedare aku a'ah..
mase rie ahad tu aku nk g konvo utm tp x dapat g sbp park xder n jln jame sgt so mlz lh..
tu yg trus g umah along aku n g tgk a'ah kne "chicken pox"..
alik dr umah a'ah oky jerk esoknya aru aku perasan bdn aku dah penuh merah2 berair..
aduh perit btllh 1 mlm x blh nk tdoo..gatalnya tuhan jerk thu..
betapa bosannya 1 mggu duk umah..bygkn x pnh aku x mandi bler sakit nie x blh nk mandi..time aku wat entry nie dah 5 ari aku x mandi hanya lap2 badan jerk..panas tu xsgtlh tp x tahan badan skt2 n gatal..tp nasiblh nie dah kering cket n esok blhlh aku mandi..
aper pun sakit2 nie bak kata "akk iparku" menghapuskan dosa2 kecil..dan dugaan allah..alhamdullah sbp muka aku x teruk hnya badan jerk teruk..aku x blh nk upload pic aku sbp hp aku rosak n x blh nk guna nti dah oky baru aku upload pic..

No comments: