Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 13, 2009

CONTEST MAKEOVER...STICKY MODE

waahh nie 1st time join contest blog...heheheheeee..bestnya
contest nie sampai 14/08/2009 tarikh tutupnya..
contest Befor&After Makeover anjuran http://ecatir.blogspot.com/
dan syarat2nya :
  1. Menjadi FOLLOWER di blog ini (paksaan ke ni??heheheh) : dah follower pun heheheee...
  2. Nyatakan LINK ini dekat entry memasing : dh tu kat atas tu...
  3. Jadikan contest ini sebagai STICKY MODE senang nak semak balik nanti
  4. Upload kn sekeping gambar anda yang suci tanpa make up (blom makeover) dan sekeping lagi selepas makeover : sila lihat dibawah tu hahahhaaa...
  5. Ceritakan sikit tentang gambar tersebut (Bila.. dimana.. untuk apa diambil) - (gambar banner contest mesti ada yeee...)

jeng jeng jeng nielh gambarnya...
gambar nie di ambil pada ari sabtu 28 february 2009 jam 01.30pm di felda bukit aping timur (rumah aunty aku) gambar nie yg palingggg cun bg aku sbpnya gambar nie gambar di ambil lepas aku di makeover oleh andaman dr "Marsha Bridal" lg pun gambar nie saat2 aku nk bergelar tunangan orang heheeeee...hati yg terlalu gembira sehingga x terhinga nk ku katakan perasaan ku waktu itu...
betapa cunnya aku bak bidadari yg turun dari kayangan ahhahahaaa jgn marah yer...

No comments: