Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 17, 2009

SABTU 28 FEBRUARY 2009

28 february 2009 sabtu bersamaan 3 rabiulawal 1430H ....

hari paling bersejarah dlm hidup aku...3thn aku menempuh dugaan pahit manis suka duka bersama insan yang aku sayang sgt selama nie akhr nya menjadi tunang aku jua...
saat yg aku nanti2 kn selama nie..
tarikh nie aku dan yus pilih sebagai hari pertunangan kami ber2...

saat2 rombongan pihak lelaki dtg...aku yg setia menanti w/pun terlalu pnt menunggu tp hati terlalu gembira x terkata...
sebanyak 12 buah kereta rombongan yus...


gambar menunjukkn pihak lelaki dan pihak perempuan berbincang...

saat aku di lamar heheheheee...berdebar2 jantung aku dlm bilik...
tuhan jerr yg thu...


cincin merisik telah disarungkn oleh nenekanda tercinta yus...
nie pulak cincin pertunangan maka dengan rasminya bergelarlah aku tunangan pada hafirdaus...


wajah yang berseri setelah m'jd tunangan org hehehheheeee...
amboiii siap masuk magazine lagi tau....

yahuuuuuuu dah jd tunang org dah xder lg org nk ganggu...

nie lah wajah2 berseri yg dah bergelar tunangan org... amboiii yus main jeling2 ekh...
aper yg nk di tenungkn lagi ella ???
dah lh tu percayalah kamu wahai ella yang hari ini aku telah menjadi tunang org heheheheeeee...

10Q mak n abah yg telah membesar kn ella sampai dah menjadi tunang org...alhamdullah syukur pada mu ya allah...semoga kami bahagia hingga akhr hayat...